Thursday, October 6, 2011

harimau malaya vs kanggarooooo...

ari ni sume surat khabar di bahagian sukan sume cite pasal perlawanan skuad kebangsaan vs skuad  australia. aku baca sukan jer...sbb bahagian lain mengarut  jer...nk baca naik mual aku. asik2  politik  jer...bosan...eh lari tajuk plak..heheheheh...arini aku nk  cite pasal perlawanan skuad kebangsaan petang nie pkol 5 petang...ade live kat 801 astro arena...pertembungan ini diibaratkan sebagai langit ngan bumi...mak oi  langit ngan bumi tu...jauh btol...yela bile nk cite pasal rangking memang la kite 146...australia plak  19...memang le jauh...tp dlm perlwanan pape pun ble jd...btol x???ape yang penting player kita dpt pengalaman yang bermanfaat bile lwn team rangking tinggi cm australia nie...susah beb nk  dapt game gred tinggi cmnie...

 dan paling aku nk tgk dlm game nie ialah gandingan safee dan norshahrul idlan talaha...dah lame x  tgk diorg jd beregu serangan kita lepas2 piala AFF...so arap2 petang nie diorg dapat menggoncang pertahanan australia...dan aku paling nk tgk performance safee sali...yela bru balik dari cardiff city...


selamat berjuang kepada skuad harimau malaya...

No comments:

Post a Comment