Wednesday, October 5, 2011

report owh report!!!

 wah sempat lagi aku mengupdatekan blog...sedang kan kengkawan aku sibuk berperang menyiapkan report...hahahahhahah...release tension ckit...=p...aku dah siap report tu yg sempat update blog nie...kekekkekek...cite kali nie aku nk cite pasal jadual sem aku kali nie...eh silap bkn pasal jadual tp report yg berlambak cam haram...wuhoooooo...rase nk buat report polis pun ade...hehehhehehehhe...hampir tiap ari buat report...senang ckp tiap saatbuat report...bukan seksyen aku jer...seksyen=kelas...semua seksyen yang same batch aku sume ade masalah yang same iaitu report yang x henti2...klu masuk bilik A...diorg buat report...masuk bilik B pun buat report...masuk bilik C pun buat report...abis satu blok aku buat report...



bru buat 2 report dah rase jemu yang amat sebab x renti2 buat repot...den dah naek lomah dek bueknyo...rase menyesal lak bile amik skali 2 lab...nah amik ko...1 lab 10 repot...2 lab...mau x 20 repot...tu x masuk subjek lain...haishhhhhhhh... nk dijadikan cite...repot bkn typing...skali hand writing...nah amik ko!!!...mne la x letih dibuatnye...dh la x renti report masuk...cuba la korg bayangkan...ari isnin masuk lab 3...so kene la buat report...kamis antar...kamis plak ade lab 4...ade lg report...lab kamis antar ari selasa...blom sempat antar yg lab 4 punye...isnin dh masuk lab...ade lg repot...dh mcm proses food chain  dah...ala rantai makanan time korg blaja sains dulu...kan...pening kepala aku dibuatnye...tp nk buat lagu mana...dah namenye pun student...nk x nk kene buat...=(


namun aku puji semangat kengkawan aku yg terus memberi komitmen dalam menyiapkan repot tulisan tangan nie lagi meletihkan...

kepada brader and sister gua...selamat berjuang dengan penoh semangat!!!

No comments:

Post a Comment